A0:  GAME
نقشه سایت تماس با ما صفحه اصلی

GAME

ایمیل : test@Mail.com
تلفن: 0123456789

به سرزمین گیم خوش امدید
GAME

بلوک بالا


تمسرا

۱۰ سازمان مخفی برتر در بازی های کامپیوتری

نویسنده : SIAVASH | سه شنبه 29 مرداد 1398 | 9:54

۱۰ سازمان مخفی برتر در بازی های کامپیوتری

۱۰ سازمان مخفی برتر در بازی های کامپیوتری

در تمامی داستان های  بازی های کامپیوتری، همیشه گروه هایی وجود دارند که گیمرها در حین بازی با آنها آشنا می شوند و بعد از مدتی بازی کردن کاراکتر اصلی بازی را یا وابسته به آن گروه می یابند و یا در مقابل آن گروه. حال در مقاله زیر ۱۰ سازمان یا گروه برتر و قابل توجه در بازی های کامپیوتری را که گیمرها علاقه به پیوستن به آنها را دارند مورد بررسی قرار می دهیم.

Lin Kuei

۱۰ – Lin Kuei در Mortal Kombat
اگر می خواهید عضو این گروه شوید باید ” مخفی تر از شب و کشنده تر از روز باشید”. این جمله ممکن است کمی احمقانه به نظر بیاید ولی با توجه به اینکه این گروه Cyrax، Sektor و Smoke را به دنیا ارائه کرده است حتما در کار خود حرفه ای هستند. افراد این گروه از کودکی انتخاب می شدند و تمام عمر آموزش می دیدند. اگر کسی این گروه را ترک می کرد کشته می شد، یا در مواردی به یک Cyborg تبدیل می شد. این اتفاقی بود که برای Sektor افتاد و در حین آن روح خود را از دست داد. البته در ادامه او رهبری یک ارتش Cyborg را به عهده گرفت و در کل برایش بد نشد.

Hermetic
۹ – گروه Hermetic در Uncharted
Katherine Marlowe رهبر این گروه است که از ۴۰۰ سال پیش به دنبال پیدا کردن Ubar شهری بسیار بزرگ و پر از ثروت می باشد. ملکه الیزابت این گروه را برای مبارزه با دشمنان بریتانیا توسط خرابکاری و نفوذ در میان دشمن پایه گذاری کرد.

Monolith
۸ – گروه Monolith در S.T.A.L.K.E.R
هیچ گروه مخفی بدون اعتقادات خشک مذهبی و قربانی کردن خود در راه هدف کامل نیست. Monolith از این لحاظ کاملا واجد شرایط است.اعضای این گروه از قدرت برآورده کردن آرزوها توسط یک دستگاه که در درون Chernobyl وجود دارد خبر دارند و تا حد مرگ از آن نگهبانی می کنند. در صورت دستگیر شدن هم خود کشی می کنند. اکثر این اعضا قبلا Stalker بوده‌اند.

ONI

۷ – ONI ، دفتر اطلاعات ارتش در Halo
اطلاعات زیادی از این گروه در دست نیست. در کل شاخه ای از اطلاعات ارتش است که افسران آن وظیفه جمع آوری اطلاعات از Covenant را بر عهده دارد. ONI معمولا وظیفه رهبری را بر عهده دارد. در Halo:ODST شخصی به نام Veronica Dare مسئولیت تیم شما را بر عهده می گیرد تا ماموریتی مخفی را انجام دهد. او زره Recon را بر تن دارد که طرفداران Halo همیشه به دنبال آن بوده اند.

Raven
۶ – گروه Raven در Old republic
در دنیای دو گانه Star Wars اعضای این گروه اعتقاد دارند که باید مکانی در میان تاریکی و روشنایی را انتخاب کرد. سالها بعد از Darth Raven که از لردهای Sith بود گروهی بر طبق عقاید او بوجود آمد. بر خلاف Sith ها، Raven اعتقاد داشت که حتی سخت ترین تصمیم ها بایست با آرامش روحی و ذهنی گرفته شوند. هنگامی که خشم امپراتوری Sith را برانگیزید کارتان را درست انجام دادید.

Darkwraiths
۵ – Darkwraiths در Dark Souls
اعضای این گروه که به دنبال Humanity هستند، از یک مار کهن دستور می گیرند و به دنبال برقراری دوران تاریکی هستند. به نظر بد می آید نه؟ ولی اگر در مورد آنها مطالعه کنید( لطفا این کار را بکنید، من تنها هستم و دوست دارم با کسی در این مورد صحبت کنم) این طور به نظر نمی آید. بازیکنان Dark Souls برای این عضو این گروه می شوند تا به Red Eye Orb دسترسی پیدا کنند که به آنها اجازه می دهد هر چقدر که می خواهند به دنیای دیگران حمله کنند.

Mass Effect
۴ – گروه ویژه در Mass Effect
Salarian ها خیلی نژاد کار درستی نیستند مخصوصا در کهکشانی که Krogan ها وجود دارند. برای جبران این کمبود یک گروه ویژه ای را تشکیل دادند که تخصص در ضد تروریست، خرابکاری، قتل و خیلی از کار ها را داشتند. در راستای قدرت اعضای این گروه همین بس که پروفسور Mordin Solus خط را نگه داشت و  با قربانی کردن خود، خود را به عنوان یکی از وفادار ترین و شجاع ترین نفرات شما معرفی کرد.

Assassin
۳ – گروه Assassin در Assassin`s Creed
کم گروهی بوده اند با قدرت کافی که بتوانند قرن ها جنگی مخفیانه به راه اندازند. این دقیقا کاری بود که این گروه انجام داد. دشمن خونی آنها، The Templars در صدد کنترل دیگران برای ساخت دنیای جدید بود. Assassin ها می جنگیدند تا آزادی بشریت را حفظ کنند. اگر هیچ چیز نباشد این گروه توانسته این کار را بسیار جالب انجام دهد، با لباس های زیبا، پریدن از سقف به سقف و در کل با حال بودن.

The Brotherhood
۲ – The Brotherhood در Fallout
Brotherhood of Steel توسط ارتشی های سابق تشکیل شده که در بیابان Mojave قرار دارند. اعضای آن در راستای حفظ تکنولوژی قبل از جنگ تلاش می کنند. هر بار که بازی را از اول شروع می کنم، نمی توانم صبر کنم تا زودتر به این گروه برسم. اولین ماموریت آنها پیدا کردن یک دیسک در اعماق یک کارخانه است. ماموریتی سخت است ولی ارزش پوشیدن زره خفن آنها را دارد.

The Dark Brotherhood
۱ – The Dark Brotherhood در The Elder Scroll
اگر می خواهید کسی را در Tamriel بکشید، استخدام کسی از Brotherhood بهترین انتخاب شماست. Assassin ها بر طبق ۵ فرمان طی قرن ها عمل می کردند که البته آنها را در Skyrim زیر پا گذاشتند. برخی از ماموریت های Skyrim از طریق این گروه در دسترس هستند. در ماموریتی برای مثال، نقش دربان در یک پارتی را بازی می کنید و اگر موفق بشوید همه را بکشید بدون این که کسی شک کند یک گردنبند را به دست می آورید که قدرت شما را افزایش می دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: مقاله ها، ،

آخرين مطالب


آرشيو مطالب

شهريور 1392
مرداد 1392

لینک دوستان

اسکین98 - قالب وبلاگ
رپ صدا1
بلیط تایلند
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان GAME و آدرس bazibnd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








cache01last1395212672